Fets desconeguts sobre perspectives dels farmacèutics clínics a la provisió …
: 4. 5 minuts en temps pre-pandèmics, l’experiència de la farmàcia al detall es va relegar normalment a les places de bloqueig i de morter. Fins i tot com a alternatives digitals de drogues de comandes altament convenients i de correu electrònic que van entrar al mercat, diverses botigues de medicaments independents han estat lentament per adoptar ofertes comparables. Més aviat, van concentrar molt el seu èxit en allò que certament farien durant dècades conduint el trànsit web dels peus als passadissos de la botiga i els comptadors de cita.
Simplement com els llocs de treball dels metges enfrontats durant els mesos que es exposició. Posteriorment, les solucions electròniques que nombroses botigues de medicaments independents consideraven els remeis de «futur de la farmàcia» tan darrerament com la primavera passada són les que la gent preveu que utilitzin avui en dia.
Durant anys, el negoci ha proporcionat a les farmàcies serveis nous i enginyosos perquè puguin oferir el millor tractament individual mentre es mantenen optimitzats per tenir èxit. Per ajudar -los a resoldre aquest canvi més actual de la indústria, MC, Kesson porta diversos remeis digitals a les botigues de drogues independents, de manera que poden oferir molt més perfectament als seus consumidors, així com allà on opten per ser servits.
No hi ha cap incertesa que fer ús de la telehealth va esclatar a tota la pandèmia. Si bé hi ha nombroses consultes sanitàries en persona perquè es van reprendre, les persones i els metges han valorat bàsicament la facilitat de la «conferència». Per què les persones que vulguin consultar un farmacèutic tinguin el plaer amb aquesta mateixa facilitat? Aneu a consultes de «telefarmàcia». (https://theshabazzcenter.org/) En lloc de programar una avaluació presencial per a una revisió extensa dels medicaments, per exemple, les persones poden fer-ho des d’una altra ubicació mitjançant una conversa de videoclip en directe, permetent que els farmacèutics suggereixin molt millor les persones que no puguin o no vulguin endavant directament al medicament tenda.
Com 68 – Partyline us pot estalviar temps, estrès i diners.
Passat la seva facilitat afegida, el dispositiu també pot ajudar els farmacèutics a assegurar que els seus pacients prenguin els seus medicaments tal com es prescriuen. «Al llarg d’una visita de telefàrmac, podeu mirar una persona als ulls i veure exactament el que veuen», afirma Rick Sage, vice -cap d’estat de les opcions de venda al detall, botiga de drogues comunitàries i també salut, u.S.
«Com a exemple, si un pacient pregunta:» Quina píndola d’ombra estic buscant?», Podríeu demanar -los que traguin les seves receptes i que les poseu una píndola per assegurar -vos que és la adequada. És un mitjà molt millor per implicar -se.»Quan els clients es presenten a una farmàcia i pregunten sobre una tos irritant o una picada de plaga, els farmacòlegs generalment els poden dirigir cap a una solució sense recepta.
En aquests casos, l’única opció disponible és enviar la casa del pacient i fer -los trucar al seu metge. En un futur no gaire llunyà, però, els farmacèutics de les botigues de medicaments de Health Mart tindran una alternativa addicional: poden oferir als seus clients una consulta professional mèdica a la seva botiga i també en la privadesa personal d’un espai de consulta especialitzat.
Si el virtual parla amb els extrems amb el metge que proporciona una recepta, la botiga de drogues pot carregar -la per a la persona a l’instant. «Entre les majors dificultats que es troben les farmàcies independents, s’està procedint a oferir opcions factibles per a pacients atrapats en el temps», explica Sage. «Els serveis de telemedicina a la botiga inclouen aquesta capa addicional d’assistència sanitària integrada a l’experiència de la botiga de drogues.»Ordre el consum o queviures amb una aplicació telefònica no https://infogra.me/en/users/103747 és més singularitat, és la norma, sobretot en l’època pandèmica.
La guia més gran de l’experiència, la competència i la percepció dels farmacèutics …
Moltes grans cadenes de farmàcia han estat durant molts anys a la zona de venda al detall en línia, amb solucions que van des de recàrregues de recepta d’un clic fins a la programació ràpida de la vacuna Covid-19. I, tot i que nombroses botigues locals de drogues sens dubte es beneficiarien molt d’oferir serveis d’aquest web, molts no disposen de recursos per establir-los o conservar-los. Per ajudar les botigues de medicaments al detall més petites a abraçar els seus propis E, els remeis de farmàcia, MC, Kesson presenta una farmàcia digital de salut i benestar, una nova suite de serveis electrònics creats per fer la vida més senzilla per a farmàcies i pacients de barri.
El nou aparador digital inclourà un portal de pacients basat en Internet i APP, consultes de missatgeria a dues bandes compatibles amb HIPAA. «Les botigues de drogues que abans van gestionar sense serveis en línia duradors i també solucions de salut mòbils ja no poden fer-ho», afirma Sage. «Amb aquesta nova oferta de farmàcies digitals, els farmacèutics no només poden estalviar temps i augmentar els punts de contacte amb els seus clients, sinó que, a la vegada.»Quin és l’objectiu.
Com a empresa que comparteix aquest propòsit, MC, Kesson es dedica a ajudar les botigues de drogues a créixer en el període de salut i benestar electrònic i també continuar proporcionant la millor experiència de la persona. Inicialment publicat el 10 de juny de 2021.
Articles de l’estudi de recerca integrat per a botigues de drogues & A continuació, es proporcionen la tècnica gràcies a